Search found 872 matches

by josh :)
Sep 14, 2009 4:38am
Forum: Moderator Applications
Topic: Who would you like to become a moderator?
Replies: 112
Views: 5162

Re: Who would you like to become a moderator?

current moderators are douchbags
by josh :)
Sep 14, 2009 4:29am
Forum: Off-Topic Discussions
Topic: Scents that attract the opposite sex
Replies: 24
Views: 898

Re: Scents that attract the opposite sex

ummm...i like fruity scents too

girls use garnier fructis shampoos :)
by josh :)
Sep 09, 2009 7:53pm
Forum: Light Chit-Chat
Topic: America the pathetic.
Replies: 30
Views: 735

Re: America the pathetic.

instead of a war on pov-er-ty they got a war on drugs so the police can both-er-me!
by josh :)
Jul 28, 2009 10:21am
Forum: Light Chit-Chat
Topic: So
Replies: 76
Views: 2199

Re: So

im old too u forgot about poor old josh :(
by josh :)
Jul 25, 2009 1:31am
Forum: Light Chit-Chat
Topic: Okay, wtf. I'm pissed.
Replies: 95
Views: 3729

Re: Okay, wtf. I'm pissed.

u guys r retards
by josh :)
Jul 25, 2009 1:25am
Forum: Light Chit-Chat
Topic: Cyber Bullying
Replies: 21
Views: 883

Re: Cyber Bullying

Last week an Aussie girl commit suicide and they think it's cause of cyber bullying!

There have been 4 ppl suicide from the 1 same school this year. Nuts
by josh :)
Jul 24, 2009 7:50am
Forum: Light Chit-Chat
Topic: Cyber Bullying
Replies: 21
Views: 883

Cyber Bullying

Just don't do it. You can't see how the person is reacting on the other side and you might be doing a lot more damage than you think. k :(

It isn't funny or cool and some peoples get upset
by josh :)
Jul 24, 2009 7:46am
Forum: Light Chit-Chat
Topic: Okay, wtf. I'm pissed.
Replies: 95
Views: 3729

Re: Okay, wtf. I'm pissed.

Maybe if you didn't hang around a bunch of ugly AA morons who idolize your stunning beauty you wouldn't get these ideas that you are hot stuff and that in the real world you aren't what AA cranks you up to be? It's a good theory I know. Thanks Well-said.. That explains why so many people on here ar...
by josh :)
Jul 24, 2009 7:44am
Forum: Light Chit-Chat
Topic: Okay, wtf. I'm pissed.
Replies: 95
Views: 3729

Re: Okay, wtf. I'm pissed.

Biki wrote:Smile, Joshy, SMILE! =D! Nothing to frown over. =[
Though I feel slightly accomplished that I reduced you to one syllable and smiley. XD! Thought I'd catch hell from you for that one. =p
i like joshy cause it sounds like yoshi
by josh :)
Jul 24, 2009 7:42am
Forum: Light Chit-Chat
Topic: What do you look like?
Replies: 6298
Views: 177955

Re: What do you look like?

Ritchie Blackmore wrote:Why is this [censored] posting shirtless photos of himself? I mean, c'mon.
lol
by josh :)
Jul 21, 2009 1:58am
Forum: Light Chit-Chat
Topic: Okay, wtf. I'm pissed.
Replies: 95
Views: 3729

Re: Okay, wtf. I'm pissed.

...hey I'm curious why is your nickname piggy? You do seem curious, but why do you wanna find out? I only invited you to masturbate with me, I don't swing that way. Sorry if I sent mixed signals. Hey I was just hoping you could offer an alternative reason to what I was thinking. That your nickname ...
by josh :)
Jul 17, 2009 12:21am
Forum: Light Chit-Chat
Topic: Okay, wtf. I'm pissed.
Replies: 95
Views: 3729

Re: Okay, wtf. I'm pissed.

Baby Duck wrote:Speaking of your pictures who plays guitar, you? I myself play the drums. How long have you been playing?
Yeah I play guitar :) hmm...been playing for about 4 years now. How long have you played drums for? We should get together and have a jam and then we can make babies
by josh :)
Jul 16, 2009 11:27pm
Forum: Light Chit-Chat
Topic: Okay, wtf. I'm pissed.
Replies: 95
Views: 3729

Re: Okay, wtf. I'm pissed.

...hey I'm curious why is your nickname piggy? You do seem curious, but why do you wanna find out? I only invited you to masturbate with me, I don't swing that way. Sorry if I sent mixed signals. Hey I was just hoping you could offer an alternative reason to what I was thinking. That your nickname ...
by josh :)
Jul 15, 2009 3:18pm
Forum: Light Chit-Chat
Topic: Okay, wtf. I'm pissed.
Replies: 95
Views: 3729

Re: Okay, wtf. I'm pissed.

No thx duckhead Aww, but I saw you reacting like a spoiled 12 yr old who just had a change of heart and just figured you'd be willing to join Athos and me... just trying to include you. Well I still stand by what I initially said.... hmm...you are kind of creepy. If there was a pedophile here at AA...
by josh :)
Jul 13, 2009 8:40pm
Forum: Light Chit-Chat
Topic: Okay, wtf. I'm pissed.
Replies: 95
Views: 3729

Re: Okay, wtf. I'm pissed.

No thx duckhead
by josh :)
Jul 13, 2009 6:07pm
Forum: Light Chit-Chat
Topic: What do you look like?
Replies: 6298
Views: 177955

Re: What do you look like?

Me at some party. It was a group shot I just cut me out which is why quality blows Ready for 80s Dress up party. lol...that mullet had to go You would not [censored] mess with that guy Me drinking chocolate milk pretty much looking like a douchbag btw that is a guitar strap...not some homo leather ...