Naruto pics; try not to laugh too hard.

spiritbird
Dragon Master Otaku
Posts: 494
Joined: Mar 01, 2005 12:57pm
Location: Konoha

re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by spiritbird »

lol i thought it was funny and also i cant read ur right shadow ninja btw i loved the new ones
KAKASHI IS THE BEST ^^
I JUST LOVE HIM SO MUCH
proud member of the shinobi clan
Chibi1229
Uber Otaku
Posts: 956
Joined: Sep 19, 2005 2:58pm
Location: la la land
Contact:

re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by Chibi1229 »

lol :heh:
.:Insane~Genius:.
Visitor

re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by .:Insane~Genius:. »

OMG, the one in the middle was hilarious!!!!
Xehanort
Visitor

re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by Xehanort »

The 3rd one is njades avatar the 1st one is VEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRYYYYYY ish FUNNY.
tamoku
Visitor

re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by tamoku »

chibi, that was soooo funny! you did a great job =D> lol, that was good.
Xehanort
Visitor

re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by Xehanort »

indeed it was. =D>
Baka-Tenshi
Ex-Moderator
Posts: 835
Joined: Jan 04, 2005 9:08am
Location: Angel Haven
Contact:

re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by Baka-Tenshi »

njades just linked it to my photobucket. She's using my links without even asking, hahah.. Hmm, I need to PM her about this... or I'll just delete the avi completely from my account.
Yes, I'm back. For real this time. I swear it to the high heavens.
Chibi1229
Uber Otaku
Posts: 956
Joined: Sep 19, 2005 2:58pm
Location: la la land
Contact:

Re: re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by Chibi1229 »

tamoku wrote:chibi, that was soooo funny! you did a great job =D> lol, that was good.


thanx if u want to see more here u go and i have like mixes of anime but if u want good naruto avatars go to maslo's photobucket he has tons! :D
Maslo
Visitor

Re: re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by Maslo »

Naruto_Sasuke1229_rox wrote:if u want good naruto avatars go to maslo's photobucket he has tons! :D

yeah :) come on and enjoy ;)
Tpod
Absolute Otaku
Posts: 2181
Joined: May 30, 2005 10:28pm
Gender: Male

re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by Tpod »

lol they are all funny :lol:
Cherry Darling is my Rock and Roll partner 8)
Captn Jack is my puerto rican brutha
spiritbird
Dragon Master Otaku
Posts: 494
Joined: Mar 01, 2005 12:57pm
Location: Konoha

re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by spiritbird »

yea maslo's are awesome ^^
KAKASHI IS THE BEST ^^
I JUST LOVE HIM SO MUCH
proud member of the shinobi clan
Maslo
Visitor

Re: re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by Maslo »

spiritbird wrote:yea maslo's are awesome ^^

Thank You 8)
spiritbird
Dragon Master Otaku
Posts: 494
Joined: Mar 01, 2005 12:57pm
Location: Konoha

re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by spiritbird »

your welcome lol
KAKASHI IS THE BEST ^^
I JUST LOVE HIM SO MUCH
proud member of the shinobi clan
User avatar
shioricallisto
Full Metal Otaku
Posts: 342
Joined: Feb 28, 2008 7:38pm
Gender: Female
Location: I don't know.

Re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by shioricallisto »

Those were really funny. XD
**ANBU/Akatsuki Club- Captain of Squad 5**
***Akatsuki Club 1701- Captain of Squad 2***
***Anbu Club- Captain of Squad 1***
****Blood + Club- Kurado Rika - Saya****
Cool ppl: Renegade Chaos Angel,Karin Rengu,Twilight N. Wolf,Mast. Inu,bOi,Leo
MaoAiHoshi
Master Otaku
Posts: 67
Joined: Jul 20, 2008 12:10am
Gender: Female
Location: ooberness Island
Contact:

Re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by MaoAiHoshi »

hahahaaha
I love the "BOOBIES" one!!! lolz hilairous!! And the comic strip one!!! hahaha, so so so good!
The second url though, did not work... poopy.
My Soul Was Removed 2 Make Room 4 All This Sarcasm.
"I taught your bf that thing you like."
Visit MY RP: Crazy RP that has no special title really
Member of: Anbu Club 1801
PROUD Memba of the RP's: Vampire RP, Lives of Royalty
Yami Haga-Ryuzaki
Absolute Otaku
Posts: 7354
Joined: Jan 03, 2005 7:25pm
Gender: Female
Location: Here. (Australia)
Contact:

Re: Naruto pics; try not to laugh too hard.

Post by Yami Haga-Ryuzaki »

I like the one wear Sasuke got shot. x3
I wish to the starry sky, I pray to the Earth
and swear to a love that will not fade.
Post Reply