Movies, trailers, other fun stuff from Naruto

do u like it?

Poll ended at May 29, 2006 5:56pm

yes
6
86%
no
1
14%
 
Total votes: 7

Nigai
Baka Otaku
Posts: 5
Joined: Feb 04, 2006 12:05am
Location: My desk. Duh
Contact:

Re: CUTEST PIC EVER!!!!

Post by Nigai »

I just had to look at the Kakashi/Iruka pics... *weeps* if it wasn't made that way... Never mind. I'll just have someone trying to correct me like that time I tried to defend Hiei and Kurama. *weeps at the injustice* and when I said some of those were cute, I spoke solely of the pics Youndaime put up. and the originals. Ugh. Teh cuteness I say. TEH CUTENESS!!!! *huggles youndaime*
"Cry a river, build a bridge, get over it, and when you're half way across, I'll burn it down." Axel as depicted by Tafkae in a sporking.

Chrono Paladin
Absolute Otaku
Posts: 2580
Joined: May 06, 2006 8:04am
Gender: Male
Location: U.S.A.
Contact:

Re: CUTEST PIC EVER!!!!

Post by Chrono Paladin »

Yondaime wrote:let me show u some more cute pictures.
http://i3.photobucket.com/albums/y75/sh ... tochan.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y75/sh ... ntress.jpg
http://i44.photobucket.com/albums/f12/R ... 142617.jpg
http://i50.photobucket.com/albums/f321/ ... naruto.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... Naruto.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... dachan.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... Sakura.jpg
[img]http://i39.photobucket.com/albums/e168/naruto_girl777/Naruto/yNaruto.jpg[/img]
Image
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... achibi.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... akashi.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... biness.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... to/019.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... Hinata.gif
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... aSasu2.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... o/4cda.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... l_CUTE.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... aara15.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... Temari.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... enarut.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... aChibi.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... Sasuke.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... andage.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... f51ea3.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... 8d3595.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... itsune.jpg

this next one will be cute and very importent
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... 2kyute.jpg

look who it is. both of them

http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... Sakura.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... sasuke.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... oWings.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... o/Blue.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... KyuteT.jpg

RAndom
http://i39.photobucket.com/albums/e168/ ... 09ddaa.jpg


Let me guess. There chibi pics aren't they. But the last one you posted was not chibi. :|
R.I.P. Steven Irwin, V-Tech, Heath Ledger, George Carlin, Bernie Mac, Isaac Hayes, Michael Jackson, Billy Mays, Taco Bell dog, Brittany Murphy, Garry Coleman, Ronnie James Dio and Toonami (although at least it reincarnated as Toonzai!)
Ignited
Help Haiti!

Black-Harmonia
Absolute Otaku
Posts: 1660
Joined: Apr 11, 2006 7:35pm
Gender: Female
Location: ♪♫ ♪♫ Some~Where, Over the rainbow ♪♫ ♪♫
Contact:

Re: CUTEST PIC EVER!!!!

Post by Black-Harmonia »

http://img.photobucket.com/albums/v297/ ... nbowW2.png

my friend drew this x3 its so cute!! and yeah, its chibi.
"My name is Apollo Justice and I'm fine!"
Hibari for president 2008!

HitsuGaya Toushiro
Absolute Otaku
Posts: 1151
Joined: Mar 06, 2006 1:04pm
Location: somewhere.
Contact:

Re: OMG Garrados!!!!! LMAO

Post by HitsuGaya Toushiro »

Currently taking reccomendations for a new sig.

User avatar
Anime Cutie
Ramen Slurping Otaku
Posts: 42
Joined: Apr 28, 2006 3:02pm
Location: somewhere....duh
Contact:

Re: CUTEST PIC EVER!!!!

Post by Anime Cutie »

yodaime they r so cute

HitsuGaya Toushiro
Absolute Otaku
Posts: 1151
Joined: Mar 06, 2006 1:04pm
Location: somewhere.
Contact:

Re: OMG Garrados!!!!! LMAO

Post by HitsuGaya Toushiro »

Currently taking reccomendations for a new sig.

Zabuza's
Mobile Suit Otaku
Posts: 116
Joined: Sep 25, 2005 4:02pm
Location: Standing beside my Lover, Zabuza

Re: CUTEST PIC EVER!!!!

Post by Zabuza's »

Some of those were really cute. the ones with Kakashi and Iruka, sick. they made me so sad.
Co-President of The Tres and Abel FanClub
"If you desire to know the truth, you must also have the courage to accept it."
"Who is more foolish, the child afraid of the dark, or the man afraid of the light?"

User avatar
dragonboy
Baka Otaku
Posts: 1
Joined: Dec 03, 2005 3:11am
Location: holl
Contact:

Re: CUTEST PIC EVER!!!!

Post by dragonboy »

hahahaha ur funny but [-X u should not
bassie

Katsuyo
Absolute Otaku
Posts: 1640
Joined: Apr 20, 2006 2:00pm
Gender: Male
Location: Canada
Contact:

This is a funny Sasuke pic

Post by Katsuyo »

take a look at this picture i found \:D/


http://i5.photobucket.com/albums/y165/S ... asuke5.jpg
(*Bleach 101 ARMY*)-Marshal 元帥陸軍大将 Gensui Rikugun Taishō (*****)
PROUD TO BE A CANADIAN
Best Pal: Clamato
When the going gets tough, the tough get GIANT FIGHTING ROBOTS!!!
My japanese name is 飯野 Iino (rice plains) 徹平 Koike (penetrating peace)

Angel of Music
Visitor

Re: This is a funny Sasuke pic

Post by Angel of Music »

:lol: that's hilarious! :mrgreen:

User avatar
Shio
Master Otaku
Posts: 92
Joined: Jan 27, 2006 1:10pm
Gender: Female
Location: My Computer?

Re: This is a funny Sasuke pic

Post by Shio »

lol
Friends are for target practice.

I'm amazing. True story.

PockyPanda
Visitor

Re: CUTEST PIC EVER!!!!

Post by PockyPanda »

lol awesome pictures ^_^ =D>

HitsuGaya Toushiro
Absolute Otaku
Posts: 1151
Joined: Mar 06, 2006 1:04pm
Location: somewhere.
Contact:

Re: This is a funny Sasuke pic

Post by HitsuGaya Toushiro »

Darth Uchiha wrote:take a look at this picture i found \:D/


http://i5.photobucket.com/albums/y165/S ... asuke5.jpg


LOL THat's so creative.
Currently taking reccomendations for a new sig.

User avatar
Sasami Jurai
Absolute Otaku
Posts: 7018
Joined: Feb 19, 2005 5:11pm
Gender: Female
Location: Planet Earth

Re: CUTEST PIC EVER!!!!

Post by Sasami Jurai »

Cuuuuuute! ^-^ Sasuke ish soooooo adorable! And so is Naruto too.
Don't wake me; I plan on sleeping in
There is a light that never goes out~

HitsuGaya Toushiro
Absolute Otaku
Posts: 1151
Joined: Mar 06, 2006 1:04pm
Location: somewhere.
Contact:

Re: OMG Garrados!!!!! LMAO

Post by HitsuGaya Toushiro »

Currently taking reccomendations for a new sig.

xHomicidalxPIEx
Visitor

Re: OMG Garrados!!!!! LMAO

Post by xHomicidalxPIEx »

why is every movie on youtube i just want to know.... ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) [-( :shock: :shock: :crazy: :twitch: :sick: its pretty weird.. and half of these links are removed :roll:

Post Reply