Narutos true feelings for hinata

~~Tsume~~
Mobile Suit Otaku
Posts: 129
Joined: May 21, 2007 12:53pm
Gender: Female

Re: Narutos true feelings for hinata

Post by ~~Tsume~~ »

lol maria, that's so mean!

maria
Full Metal Otaku
Posts: 318
Joined: Jan 24, 2007 2:43am
Location: South Africa!
Contact:

Re: Narutos true feelings for hinata

Post by maria »

Fattys don't need KFC

Yomieko_Sesshra
Uber Otaku
Posts: 545
Joined: Oct 26, 2005 5:12am
Location: In your wierdest dreams...
Contact:

Re: Narutos true feelings for hinata

Post by Yomieko_Sesshra »

Poor Hinata!! >< Cruel xP It was kinda funny though...
With one kiss upon your neck our souls will be entwined together in darkness forever...
"My heart belongs to the one I love and the one I love shall never know...:cry:" ~Dragonheart~

Hinata_1
Master Otaku
Posts: 83
Joined: Jul 13, 2006 11:27pm
Location: estrange labyrinth that is anime
Contact:

Re: Narutos true feelings for hinata

Post by Hinata_1 »

funny that was hilarious.
no offense but hinata is my favorite character and that was kind of mean but hey we all laugh at others misery wheter we believe it or not
it not true thou naruto loves hinata just wait and see they'll be a couple <i'm only assuming on personal interest ok.
Me: I got the bells, both of them,; Have you?
You: __________________!

That which does not kill YOU. Only makes you STRONGER

Kisuke
Rookie Otaku
Posts: 33
Joined: Jun 10, 2007 4:09pm
Location: alabama

Re: Narutos true feelings for hinata

Post by Kisuke »

It was so funny when naruto seen Hinata and ran for it :lol:

kiki4mizuki
Newbie Otaku
Posts: 11
Joined: Jul 03, 2007 9:38am
Gender: Female
Location: Jumping on Kakashi's Hair

Re: Narutos true feelings for hinata

Post by kiki4mizuki »

poor hinata thats sooooooooo rude i personally think hinata and naruto are good together
"Does that happen all the time?"
"Sadly,..Yes"
"REALLY?! GAARA OF THE FUNK!!"
"Bnch Bnch Bunch Bnch GAARA OF THE FUNKKK"

angelsap27
Newbie Otaku
Posts: 11
Joined: Jul 12, 2007 4:47am

Re: Narutos true feelings for hinata

Post by angelsap27 »

poor hinata...

Ms. Fluffy Butt
Uber Otaku
Posts: 781
Joined: Oct 20, 2007 1:21am
Gender: Female
Location: Philippines
Contact:

Re: Narutos true feelings for hinata

Post by Ms. Fluffy Butt »

BTW, who's the girl from the 4th movie?
Seems like she admires Naruto
hmmm...
:evil:
|J-rock Fan! Yeah!|
+Previous username: gothgirl_kun+
~L Fan Club (Anti-Light) "M" is L's programmer~
*ANBU/Akatsuki Club=Akatsuki captain of squad 4=*
"Do you even have a dick?" -Sai

Post Reply