Is it EVER going to end?

Karin Rengu
Absolute Otaku
Posts: 3746
Joined: Jun 27, 2006 4:01pm
Gender: Female
Location: Meh
Contact:

Is it EVER going to end?

Post by Karin Rengu »

The Sasuke vs Itachi fight I mean. NOTHING has happened with it and it just drags on. At this rate, when the manga volumes come out, it's going to take 2 volumes by itself! I want to know what's going on with Naruto and the rest of the Leaf ninja
L's Fan Club (Anti-Light)-President
Third in Command of the Black Knights
My Mod App.
Commander Sparx
Absolute Otaku
Posts: 1834
Joined: Jan 07, 2007 11:26am
Gender: Female
Location: Planet Delta

Re: Is it EVER going to end?

Post by Commander Sparx »

It could be like a staling filler thing.
Commander Sparx from Planet Delta First commando of the Central base, Long live the Sliver Blades!
Karin Rengu
Absolute Otaku
Posts: 3746
Joined: Jun 27, 2006 4:01pm
Gender: Female
Location: Meh
Contact:

Re: Is it EVER going to end?

Post by Karin Rengu »

That's really depressing. I just want it to end and move one
L's Fan Club (Anti-Light)-President
Third in Command of the Black Knights
My Mod App.
Majaro
Baka Otaku
Posts: 6
Joined: Mar 11, 2008 7:41pm
Gender: Male

Re: Is it EVER going to end?

Post by Majaro »

I KNOW. How long do they expect us to wait? They've been stalling for like.. 20 chapters now. =_=
I WANNA SEE THE TOBI NARUTO FIGHT NOW. :evil:
Karin Rengu
Absolute Otaku
Posts: 3746
Joined: Jun 27, 2006 4:01pm
Gender: Female
Location: Meh
Contact:

Re: Is it EVER going to end?

Post by Karin Rengu »

That'll be awesome! Especially because...we know who Tobi REALLY is.
L's Fan Club (Anti-Light)-President
Third in Command of the Black Knights
My Mod App.
TintaSerpentGoddess
Uber Otaku
Posts: 759
Joined: Jul 22, 2005 2:55pm
Gender: Female
Location: Orochimaru's Hideout
Contact:

Re: Is it EVER going to end?

Post by TintaSerpentGoddess »

It has ended.
In the manga, at least.
President of Haku Luvrs Club
President of ~*Otonin of the Night*~
*Joined Orochimaru*
President of Clay Birds
Jessie-Kah
Dragon Master Otaku
Posts: 468
Joined: Oct 09, 2007 1:20am
Gender: Female
Location: The world
Contact:

Re: Is it EVER going to end?

Post by Jessie-Kah »

Apparently someone dies in the next chapter, i mean Itachi/Sasuke [sp?]
Maybe its not my weekend
But its gonna be my year
And im so sick of watching while the minutes pass as i go nowhere
And this is my reaction, To everything i fear
Cause ive been going crazy i dont want to waste another minute here
Karin Rengu
Absolute Otaku
Posts: 3746
Joined: Jun 27, 2006 4:01pm
Gender: Female
Location: Meh
Contact:

Re: Is it EVER going to end?

Post by Karin Rengu »

Hm...probably Sasuke. XD I just really like Itachi. And Naruto hasn't ended yet tina
L's Fan Club (Anti-Light)-President
Third in Command of the Black Knights
My Mod App.
Jessie-Kah
Dragon Master Otaku
Posts: 468
Joined: Oct 09, 2007 1:20am
Gender: Female
Location: The world
Contact:

Re: Is it EVER going to end?

Post by Jessie-Kah »

i dont actually knO if its true!? if one of them dies....its just what i heard so yer
Maybe its not my weekend
But its gonna be my year
And im so sick of watching while the minutes pass as i go nowhere
And this is my reaction, To everything i fear
Cause ive been going crazy i dont want to waste another minute here
Karin Rengu
Absolute Otaku
Posts: 3746
Joined: Jun 27, 2006 4:01pm
Gender: Female
Location: Meh
Contact:

Re: Is it EVER going to end?

Post by Karin Rengu »

I hope. . .Sasuke dies. I mean, I'm hoping the stupid battle ends soon.
L's Fan Club (Anti-Light)-President
Third in Command of the Black Knights
My Mod App.
Jessie-Kah
Dragon Master Otaku
Posts: 468
Joined: Oct 09, 2007 1:20am
Gender: Female
Location: The world
Contact:

Re: Is it EVER going to end?

Post by Jessie-Kah »

OMFG

Karin
Karin
KARIN!!
have you read the next ep 393 yet?!?! OMFG ITACHI NOO!!
Maybe its not my weekend
But its gonna be my year
And im so sick of watching while the minutes pass as i go nowhere
And this is my reaction, To everything i fear
Cause ive been going crazy i dont want to waste another minute here
Karin Rengu
Absolute Otaku
Posts: 3746
Joined: Jun 27, 2006 4:01pm
Gender: Female
Location: Meh
Contact:

Re: Is it EVER going to end?

Post by Karin Rengu »

WTF?? NO NOT YET! *reads* NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
L's Fan Club (Anti-Light)-President
Third in Command of the Black Knights
My Mod App.
Jessie-Kah
Dragon Master Otaku
Posts: 468
Joined: Oct 09, 2007 1:20am
Gender: Female
Location: The world
Contact:

Re: Is it EVER going to end?

Post by Jessie-Kah »

I knO :D I mean i dont want Sasuke to die like some one lOlsZ *Scrolls page upwards* But i dont want Itachi to die lOlsZ or whatever AARRGGHH i wonder whats going to happen now??
Maybe its not my weekend
But its gonna be my year
And im so sick of watching while the minutes pass as i go nowhere
And this is my reaction, To everything i fear
Cause ive been going crazy i dont want to waste another minute here
Karin Rengu
Absolute Otaku
Posts: 3746
Joined: Jun 27, 2006 4:01pm
Gender: Female
Location: Meh
Contact:

Re: Is it EVER going to end?

Post by Karin Rengu »

I DON'T KNOW. . .I was depressed all DAY at school. . .*sniffle*. . .*kills Sasuke to feel better* XD hm...are you also a bleach fan? the last chapter had SO many twists and turns to it!
L's Fan Club (Anti-Light)-President
Third in Command of the Black Knights
My Mod App.
Jessie-Kah
Dragon Master Otaku
Posts: 468
Joined: Oct 09, 2007 1:20am
Gender: Female
Location: The world
Contact:

Re: Is it EVER going to end?

Post by Jessie-Kah »

Are you alright Karin!?.....YES im a bleach fan but i dont really read the bleach Manga....BUT i have read the latest chapter.....and OMFG there are so many twists its so confusing....i think ima go and read the chapters before so i can try and understand lol
Maybe its not my weekend
But its gonna be my year
And im so sick of watching while the minutes pass as i go nowhere
And this is my reaction, To everything i fear
Cause ive been going crazy i dont want to waste another minute here
Karin Rengu
Absolute Otaku
Posts: 3746
Joined: Jun 27, 2006 4:01pm
Gender: Female
Location: Meh
Contact:

Re: Is it EVER going to end?

Post by Karin Rengu »

You should! It's getting really interesting! And I think I'm going to be alright now. Itachi's death has sort of sunk in but I really did like him
L's Fan Club (Anti-Light)-President
Third in Command of the Black Knights
My Mod App.
Post Reply