.hack//sign

WHO IS YOUR FAVORITE .Hack//sign character!!!

A-20
1
3%
Aura
0
No votes
Balmung
2
6%
Bear
2
6%
BT
0
No votes
Crim
3
9%
Ginkan
0
No votes
Mimiru
6
18%
Tsukasa
8
24%
Tsukasa
8
24%
Subaru
4
12%
 
Total votes: 34

Ayame_Naomi
Visitor

.hack//sign

Post by Ayame_Naomi »

I LOVE .HACK//SIGN! DOES ANYONE ELSE! :D :D :D :D :D :D :D :mrgreen:

Leaf v.3
Uber Otaku
Posts: 834
Joined: Aug 21, 2004 10:36pm
Location: Here
Contact:

Post by Leaf v.3 »

I LOVE IT TOO!!!! :D :D :D lol anyone seen legend of the twilight braclet? or however u wanna spell it... it sorta the future of the .hack "world"

RedXIII
Visitor

Post by RedXIII »

Yep comes on every friday night in CN

Leaf v.3
Uber Otaku
Posts: 834
Joined: Aug 21, 2004 10:36pm
Location: Here
Contact:

Post by Leaf v.3 »

i dont remember if i saw it friday! i have the worst memory... i dont think i did though! :(

Mimiru
Visitor

Post by Mimiru »

AS YOU CAN TELL I LOVE ..//HACSIGN :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Leaf v.3
Uber Otaku
Posts: 834
Joined: Aug 21, 2004 10:36pm
Location: Here
Contact:

Post by Leaf v.3 »

lol we can tell! I LOVE IT TOO! :D

krystalnight
Visitor

Post by krystalnight »

I love .hack//Sign unfortunately i have only been able to watch 1 episode of .hack//Legend of the Twilight. What exactly is .hack//Legend of the Twilight about?

Keladry
Visitor

Post by Keladry »

I love .Hack//sign but I have only seen episodes 16, 17 and 18 :cry:

BlackRose3367
Visitor

i no whats it bout krystal

Post by BlackRose3367 »

omg iluvv .hack!!!!!!!!!! who doesnt anyway it lik sooooo addicting, o and .hack//legend of the twillight bracelet is bout this guy named shugo, and he and his sister,rena, win this contest the characters blackrose,and kite, that wait wait wait....hav u ever played the video game??! :) its called .hack//infection it da bomb! and uhhhh i dont think i should tell u any more cuz u hav 2 play the game 2 understand kinda 8) so rena and shugo win this contest, (its awhile after the incidents of The World,the game and SIGN) and lik the whole world is getting messed up and uhh u hav 2 play the vg(video game)2 kinda understand it, its caled .hack//infection#1, then .hack//mutation #2,then .hack//outbreak #3,then .hack//outbreak #4,they r all in stores or u can just rent them :D

unknown_beauty074
Visitor

Post by unknown_beauty074 »

i luv crim!!! hes so hott!!!!

Shuu-sama
Visitor

Post by Shuu-sama »

Subaru!!! She is so hot :P

.hack//SIGN is cool. im gonna get the dvd boxed set soon...

tsukiyouro
Visitor

re: .hack//sign

Post by tsukiyouro »

omg .hack i sooo cool!!!! ^^

AnimeAddictedTsuki
Visitor

re: .hack//sign

Post by AnimeAddictedTsuki »

GO .HACK! GO .HACK!!!

Kite
Visitor

re: .hack//sign

Post by Kite »

My fav is Mimiru :!: :!:

Sesshomaru-sama
Dragon Master Otaku
Posts: 486
Joined: Feb 10, 2005 5:09pm
Gender: Male
Location: the last place you checked...
Contact:

re: .hack//sign

Post by Sesshomaru-sama »

Kite
My fav is Mimiru

Mimiru is my fav 2 :mrgreen: :!: [/quote]
humans...how i envy...

Kronik_The_Echidna
Full Metal Otaku
Posts: 232
Joined: May 09, 2005 9:33pm
Location: Ontario,Canada

re: .hack//sign

Post by Kronik_The_Echidna »

My favorite character Is Crim!

Post Reply