Page 1 of 1

Kingdom Hearts 2 Final Mix

Posted: Apr 03, 2007 1:05pm
by Seiji Sawamura
This is a brand new kindgom hearts 2. With chain of memories in 3d and some other stuff from the second kingdom hearts. here is a trailer.

http://www.youtube.com/watch?v=4itvyMRs9cM

(you might know some voices in japanese.

ALSO!!!! I WANT TO SO A SECERT KINGDOM HEARTS 3 TRAILER NEVER SHOWN IN AMERICA!!!
http://www.youtube.com/watch?v=8wtQ_72JwIE

You will be surprised

Re: Kingdom Hearts 2 Final Mix

Posted: Apr 04, 2007 6:45am
by Pink Supervisor|EL
prety cool... i'm probably gonna buy KH:FM then, and crap i luv squarsofts movie animators!

Re: Kingdom Hearts 2 Final Mix

Posted: Apr 04, 2007 3:25pm
by NecroZombie T-37
Final Mix is only available in Japan.

Re: Kingdom Hearts 2 Final Mix

Posted: Apr 04, 2007 4:03pm
by Pink Supervisor|EL
hmm... *shruggs* just wait a year and it'll release here... if not i'll get a boot leg from the phillipines when i go there

Re: Kingdom Hearts 2 Final Mix

Posted: Apr 04, 2007 10:07pm
by Seiji Sawamura
They will never release it there. They only do it in japan cause of what happen to the first kingdom hearts 1 game.

Re: Kingdom Hearts 2 Final Mix

Posted: Apr 05, 2007 4:58am
by WaffleGod
Eh. I've lost interest in Square games, and the fact that they do things like this make me dislike them even more than I already do =/

Re: Kingdom Hearts 2 Final Mix

Posted: Apr 05, 2007 5:30am
by DJ ÑÎÑJÅ
...I can't wait until KH dies. :lol: Same with Final Fantasy...bleck,

Re: Kingdom Hearts 2 Final Mix

Posted: Apr 06, 2007 8:24am
by Pink Supervisor|EL
lol my ps2 is only for RPG's and rentals atm...i refuse to have EA on my PS2 but i'll have EA games on my comp... that's a bit strange huh?

Re: Kingdom Hearts 2 Final Mix

Posted: Apr 09, 2007 10:09am
by Clyde
TheRULE wrote:...I can't wait until KH dies. :lol: Same with Final Fantasy...bleck,
I wouldn't hold my breath. That's like saying, "I can't wait till they stop making Mario games."

As for the topic at hand, Final Mix+ will probably not show up around here. There are rumors flying about that'll hit here sometime in the fall, but none have been backed up with anything liable. Still, the game looks kickass. They had better fight to make it international.

Re: Kingdom Hearts 2 Final Mix

Posted: Apr 10, 2007 6:18pm
by Matt ?????
i would deffinately buy it if it came out here.looks great.the dodge roll from the first KH is back too.that was one thing i hated being without in KH2.it was one of my most frequentley used moves in the first KH.and the "Ars Arcanum" attack from the first KH is back too.that was my favorite attack and i was also sad to lose it in the sequel.and those new battles...look so awesome!i always wanted to actually fight with Roxas in TWTNW and although the cinamatic was pretty cool,i was still a little dissapointed i didn't actually get to fight Roxas myself...but if it comes out here,well it would be even better than it was...and now i'm babbling yet again.i still do that sometimes...

Re: Kingdom Hearts 2 Final Mix

Posted: Apr 25, 2007 7:03pm
by Bao Zakeruga
Well the first final mix didn't come out in the U.S., so I doubt this one will too. Really doesn't matter to me. All I really wanted to see was the extended secret ending.

Re: Kingdom Hearts 2 Final Mix

Posted: Apr 26, 2007 9:06am
by Mik3
Sick secret ending. That old guys is definetly Xehanort.

Re: Kingdom Hearts 2 Final Mix

Posted: Apr 26, 2007 9:36pm
by OniKira
Holy freaking crap that secret ending was sooo epic...

Re: Kingdom Hearts 2 Final Mix

Posted: Apr 29, 2007 7:50am
by Kuragari
Clyde wrote:
TheRULE wrote:...I can't wait until KH dies. :lol: Same with Final Fantasy...bleck,
I wouldn't hold my breath. That's like saying, "I can't wait till they stop making Mario games."
Or like saying, "I can't wait till they stop making MegaMan games."

Re: Kingdom Hearts 2 Final Mix

Posted: Nov 15, 2009 1:32am
by Seiji Sawamura
kingdom hearts 3 has a high chance getting a cancelation or getting pushed back. if all of you heard the news. that the old micky mouse voice actor passed away.