Page 20 of 23

re: ED or Roy

Posted: Sep 14, 2007 2:27pm
by AnimeAngel34
:D

re: Ed is hot!!!

Posted: Sep 14, 2007 2:58pm
by AnimeAngel34
:D :)

re: Ed is hot!!!

Posted: Sep 15, 2007 8:20am
by edo_lover
lol. omg I am going to Tokyo in only 2 weeks!!! YAY!!!!!!!!! I AM SO GONNA BUY ANYTHING AND EVERYTHING FMA AND L'ARC RELATED!!!! XDDDD \:D/

re: ED or Roy

Posted: Sep 15, 2007 8:22am
by edo_lover
:D so anyway, you can go there daily if ys want 'cause I usually update it daily O_~ for insance I just drew a pic of Yotsuba in her demon form >.< anyway...I draw a lot...as you can see ](*,)

re: ED or Roy

Posted: Sep 15, 2007 8:57pm
by AnimeAngel34
yep i bet its fun

re: Ed is hot!!!

Posted: Sep 15, 2007 9:06pm
by AnimeAngel34
wow you have to let me know

re: Ed is hot!!!

Posted: Sep 16, 2007 3:04am
by edo_lover
lol I will don't worry O_~

re: ED or Roy

Posted: Sep 16, 2007 3:05am
by edo_lover
lol it is fun1 I used to suck SO MUCH but now I have been drawing non-stop for a year and I am getting pretty good. But of course I still have a lot to learn T_T

re: Ed is hot!!!

Posted: Sep 18, 2007 9:58pm
by AnimeAngel34
cool cool

re: ED or Roy

Posted: Sep 18, 2007 10:09pm
by AnimeAngel34
yea same with me and trying up storys

re: ED or Roy

Posted: Sep 19, 2007 1:55am
by edo_lover
lol me too XD

re: Ed is hot!!!

Posted: Sep 19, 2007 1:56am
by edo_lover
lol. actually I just found out I am going here THIS MONDAY!!!! OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!! sooooooooooooooooo excited!!!!!!!!!!!!1 \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :D :D :D :color: :color: :color:

Who is hot and who is not?

Posted: Sep 19, 2007 8:57am
by Pyro Psycho
Talk here about the "hot" characters of Fma.

The reason I am making this thread is because there are too many "Who's hot durr durr" threads. So right here it will be much easier to do and the forum won't look as bad.

re: ED or Roy

Posted: Sep 19, 2007 10:52am
by AnimeAngel34
sorry

re: ED or Roy

Posted: Sep 29, 2007 7:04am
by edo_lover
yeah sorry...ED IS HOT!!!!

>.<

re: ED or Roy

Posted: Oct 01, 2007 3:30pm
by AnimeAngel34
oh yes ed is a 100% on he hot scale