What do you look like?

Mindless conversations that no sane person would care about.
Post Reply
Orion
Absolute Otaku
Posts: 1501
Joined: Jul 19, 2005 11:37pm
Location: Canada

Re: What do you look like?

Post by Orion »

You're both sluts!



My sluts. :D


Hot Coffee? :)


Crazy talk wrote::lol: ... NOOOB!!!

yeah Orion.. i thought that was you.. and i was like :shock:!... :lol:

Awesome. :D I bet that outfit turned you on. :lol:
Shackle their minds when they're bent on the cross
When ignorance reigns, life is lost
Cleavage! :o
La Tua Cantante
Absolute Otaku
Posts: 5600
Joined: Jun 29, 2005 3:39pm
Gender: Female
Location: Inside your head.
Contact:

Re: What do you look like?

Post by La Tua Cantante »

Snc! :o
Congrats, you beat me this time! (I love you! :shock: )

Yeah phil, that picture what such a turn on. Oh baby baby.
I want your lungs to stop working without me.
<3Love has no limits
..JUst mE...
Uber Otaku
Posts: 904
Joined: Mar 12, 2005 7:20am
Location: Retrieving my crown

Re: What do you look like?

Post by ..JUst mE... »

I Love you too kitten :wink: :love:

i haven't posted in a while :shock: ......
I can be whatever damn princess I want to be
Everythings better with a smile :color:
Crazy talk
Full Metal Otaku
Posts: 342
Joined: Sep 22, 2006 5:28am
Location: wouldnt you like to know ;)

Re: What do you look like?

Post by Crazy talk »

ORION hell yeah it turned me on!!!... i was like lets get this nerd undressed already! :heh:

oh Envyx so you and Orion know each other in person ay?
Life is short, break the rules, 4give quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anythin that made you smile :) and may u know God in a special way this year
User avatar
phantomdark
Master Otaku
Posts: 74
Joined: Mar 01, 2006 10:39am
Location: the earth is my home

Re: What do you look like?

Post by phantomdark »

dude what is evryone talking about man?
Nine cats dance on the moon
Gravy-Trainā€½
Full Metal Otaku
Posts: 213
Joined: Oct 11, 2006 1:59pm
Gender: Male
Location: Horribleville

Re: What do you look like?

Post by Gravy-Trainā€½ »

phantomdark wrote:dude what is evryone talking about man?


Tron is going to get laid. Or something.
Crazy talk
Full Metal Otaku
Posts: 342
Joined: Sep 22, 2006 5:28am
Location: wouldnt you like to know ;)

Re: What do you look like?

Post by Crazy talk »

TRON??? i dont know bout tron.. but Orion lets get DOWN crazy talk style! :heh:
Life is short, break the rules, 4give quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anythin that made you smile :) and may u know God in a special way this year
User avatar
Kuragari
Moderator
Moderator
Posts: 3053
Joined: May 27, 2006 8:33am
Gender: Male
Location: Scarlet Devil Mansion- Rooftop Balcony

Re: What do you look like?

Post by Kuragari »

Gravy-Train wrote:
phantomdark wrote:dude what is evryone talking about man?


Tron is going to get laid. Or something.


Nah, Tron already got laid, he went to the wrong place while surfing the internet. Well.. the wrong place was his excuse anyway.
"Sometimes you have to think in 4D."
Violin_Melodiesā™„15
Full Metal Otaku
Posts: 265
Joined: Aug 01, 2005 1:59pm
Gender: Female
Location: somewhere,thinking of him

Re: What do you look like?

Post by Violin_Melodiesā™„15 »

haha you guys are crazy...maybe thats the thing that brings me back here...

anyway...I thought Id give ya some updated pics of me...after I've lost more weight..yeh..

http://i103.photobucket.com/albums/m158 ... es/wow.jpg
This is me before our schools winter formal

http://i103.photobucket.com/albums/m158 ... noduet.jpg
This is me and my boyfriend sitting at the piano playing a duet..really badly on my part actually..i cant play and he was trying to teach me lol..he's really amazing at playing the piano...
Im in love with him..
Duelist of the Twilight
Uber Otaku
Posts: 662
Joined: Mar 22, 2005 7:27am
Gender: Female
Location: somewhere

Re: What do you look like?

Post by Duelist of the Twilight »

Violin_Melodiesā™„15 wrote:haha you guys are crazy...maybe thats the thing that brings me back here...

anyway...I thought Id give ya some updated pics of me...after I've lost more weight..yeh..

http://i103.photobucket.com/albums/m158 ... es/wow.jpg
This is me before our schools winter formal

http://i103.photobucket.com/albums/m158 ... noduet.jpg
This is me and my boyfriend sitting at the piano playing a duet..really badly on my part actually..i cant play and he was trying to teach me lol..he's really amazing at playing the piano...

That's a nice pic. You look so pretty :D
*Oh my Lord, she came back!*
Chillin like a penguin in the artic that is Plattsburgh, NY
Cloud Leonhart
Absolute Mega-Insane Otaku
Posts: 11905
Joined: Jun 06, 2006 9:09am
Gender: Male
Location: Scarlet Devil Mansion - Library

Re: What do you look like?

Post by Cloud Leonhart »

Violin_Melodiesā™„15 wrote:haha you guys are crazy...maybe thats the thing that brings me back here...

anyway...I thought Id give ya some updated pics of me...after I've lost more weight..yeh..

http://i103.photobucket.com/albums/m158 ... es/wow.jpg
This is me before our schools winter formal

http://i103.photobucket.com/albums/m158 ... noduet.jpg
This is me and my boyfriend sitting at the piano playing a duet..really badly on my part actually..i cant play and he was trying to teach me lol..he's really amazing at playing the piano...


Nice pictures. You look a bit like my eldest sister.
Jasmine_Bee18
Master Otaku
Posts: 53
Joined: Aug 13, 2005 10:48am
Location: In the Ocean Blue
Contact:

Re: What do you look like?

Post by Jasmine_Bee18 »

you look deedorable Mel..^_^Your dress was gorgeous


p.s. hope you feel better sweetie ^_^
A life grows inside of me and I shall call him Adam Jordan. I feel as if I do have an importance in the world and its to give this little one life
Kyle_guy018
Master Otaku
Posts: 60
Joined: Sep 01, 2005 3:34am
Location: With my HoneyBee

Re: What do you look like?

Post by Kyle_guy018 »

*sniff* my little sisters all grown up...
A few days ago I was partially unaware to the strains of life. Then a few days ago I was nearly robbed of the love of my life.Today,I understand that life is a battle.
Crazy talk
Full Metal Otaku
Posts: 342
Joined: Sep 22, 2006 5:28am
Location: wouldnt you like to know ;)

Re: What do you look like?

Post by Crazy talk »

ooooh violin you guys look soo cute! lol

lol wow someone actually put a picture up.. its been too long! :heh:
Life is short, break the rules, 4give quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anythin that made you smile :) and may u know God in a special way this year
User avatar
Kuragari
Moderator
Moderator
Posts: 3053
Joined: May 27, 2006 8:33am
Gender: Male
Location: Scarlet Devil Mansion- Rooftop Balcony

Re: What do you look like?

Post by Kuragari »

Yeah, i would put the pic up of me, but its not gonna happen right this second.. >< :(
"Sometimes you have to think in 4D."
User avatar
chime
Mobile Suit Otaku
Posts: 191
Joined: Aug 01, 2006 8:37pm
Location: La La Land!

Re: What do you look like?

Post by chime »

aww...why not?

it seem's like no one is putting there pic's here any more. :|
challenge me and i'll accept.battle me and i'll fight fair.run from me and expect sertain death.
Post Reply