Page 174 of 394

Re: here are a couple random pics of my claws... ^_^

Posted: Apr 11, 2007 1:24am
by animaniac
Leaf wrote:Owned crack talk? Quite far from it if ya ask me :|
A n00b owning me? That'll be the day :-"


yeh cause he's baggin ur blackness :D

Re: here are a couple random pics of my claws... ^_^

Posted: Apr 11, 2007 10:10am
by Nu187KokeMule
Crack talk wrote:
Leaf wrote:Owned crack talk? Quite far from it if ya ask me :|
A n00b owning me? That'll be the day :-"



oooooooooh backfire owned!... he called you a NOOB Nu koke junky! :lol:


He's just like a mini lil Twilight Demon! It's cute! :love:

Re: What do you look like?

Posted: Apr 11, 2007 3:20pm
by Bambi
animaniac wrote:
Bambi wrote:
Gravy-Train wrote:How old am I?

Pic 1
Pic 1 at different angle!


GravyTrain, At absolute zero, you would still move me.


:-$


what a poser :o


animaniac wrote:this is meeeeeee!!! i just took this a few minutes ago

http://ll71.zorpia.com/lrg/0/2948/18871271.9b612d.jpg

whaddya think??? oh guess how old i am i like this game!!! :mrgreen:
What a poser! :o

[spoiler]I thought you were 14 when i first saw your pic animaniac. o__________________o Sorry >_<[/spoiler]

Re: here are a couple random pics of my claws... ^_^

Posted: Apr 11, 2007 4:39pm
by animaniac
HEEEEEEEEEY DAMN LOL gotta watch out for you BAmbi gosh.... gettin owned here 8-[

and lol yeh i get that alot ahahahaha so its ok *sigh* i like looking young :mrgreen: it means when i get older people dont know my age :mrgreen:

Re: here are a couple random pics of my claws... ^_^

Posted: Apr 11, 2007 6:02pm
by DJ ÑÎÑJÅ
Ha. But, Ani looks cute though. :wink: :wink: :wink: :-$

Re: here are a couple random pics of my claws... ^_^

Posted: Apr 11, 2007 6:11pm
by Kuragari

Re: here are a couple random pics of my claws... ^_^

Posted: Apr 11, 2007 6:16pm
by animaniac
whooooooooo hah nice pics!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! and yeh what were you doing?? lol

Re: here are a couple random pics of my claws... ^_^

Posted: Apr 11, 2007 6:21pm
by Kuragari
Im still trying to figure that out :lol:

Re: here are a couple random pics of my claws... ^_^

Posted: Apr 12, 2007 1:40am
by maria
Your cat looks so pissed off!! :love:

Re: here are a couple random pics of my claws... ^_^

Posted: Apr 12, 2007 2:57am
by WAKAI
I hot long hair great pair of boobs and one cute body naw just kidding

me at my job doing what i do best

http://mocospace.com/user/images/14/ori ... 7211-1.jpg

Re: here are a couple random pics of my claws... ^_^

Posted: Apr 12, 2007 4:18am
by Crazy talk
Nu187KokeMule wrote:
Crack talk wrote:
Leaf wrote:Owned crack talk? Quite far from it if ya ask me :|
A n00b owning me? That'll be the day :-"



oooooooooh backfire owned!... he called you a NOOB Nu koke junky! :lol:


He's just like a mini lil Twilight Demon! It's cute! :love:


mmmmmmmmm the smell of man love!

Kuragari, what are you doin? you look happy yet sneaky!

wakai, you lazy but wake up!

Re: here are a couple random pics of my claws... ^_^

Posted: Apr 12, 2007 5:05am
by Kuragari
maria wrote:Your cat looks so pissed off!! :love:


Lol yeah ^^ but thats how she looks all the time =3.

Re: here are a couple random pics of my claws... ^_^

Posted: Apr 12, 2007 5:09am
by maria
Cutie! I love the kitty kitty cats, ooooo mmmmm puuurrrrrrr :color:

Re: here are a couple random pics of my claws... ^_^

Posted: Apr 12, 2007 5:10am
by WAKAI
yes yes puuuuurrrrrr

Re: here are a couple random pics of my claws... ^_^

Posted: Apr 12, 2007 5:18am
by josh :)
purr :|

Re: here are a couple random pics of my claws... ^_^

Posted: Apr 12, 2007 5:20am
by maria
Huh? :-s other cat lovers?!