Page 7 of 9

Re: Martial Arts!

Posted: Dec 18, 2006 1:29pm
by Spetsnaz
Gaming Goddess wrote:And again I state; big man beatin' on little girls eh?


Ouch. Roboto = PWND!

Re: Martial Arts!

Posted: Dec 18, 2006 2:10pm
by DJ ÑÎÑJÅ
lmao. "Pwned" is such a geek term.

Re: Martial Arts!

Posted: Dec 18, 2006 2:49pm
by Gaming Goddess
I use pwnd too, thank you =;

Re: Martial Arts!

Posted: Dec 18, 2006 5:23pm
by Raoul Duke
ROBOTO_27 wrote:lmao. "Pwned" is such a geek term.


...says the guy saying "lmao"

Re: Martial Arts!

Posted: Dec 18, 2006 5:28pm
by Cloud Leonhart
Aristotle wrote:
ROBOTO_27 wrote:lmao. "Pwned" is such a geek term.


...says the guy saying "lmao"


Hahahahaha...I didn't notice that.

Re: Martial Arts!

Posted: Dec 18, 2006 6:13pm
by DJ ÑÎÑJÅ
...yeah, but, "pwned" is a messup technically. The, "P" is so close the "O" that people would mess up and say "pwned" instead of "owned."


My point proven. Don't mess with me today. I aint happy.

Re: Martial Arts!

Posted: Dec 18, 2006 6:23pm
by Gaming Goddess
Dude, that's how it got started yes, but it's been taken over and is now l337

Re: Martial Arts!

Posted: Dec 18, 2006 7:16pm
by Raoul Duke
Its so funny how Roboto is trying to carve a Locke-esque image.

Re: Martial Arts!

Posted: Dec 19, 2006 2:42am
by Lestat69_99
ROBOTO_27 wrote:...yeah, but, "pwned" is a messup technically. The, "P" is so close the "O" that people would mess up and say "pwned" instead of "owned."


My point proven. Don't mess with me today. I aint happy.


Don't you mean type "pwned"? You think a person would notice if they said it... Unless they were wasted...

Re: Martial Arts!

Posted: Dec 19, 2006 1:07pm
by DJ ÑÎÑJÅ
No. The meant, "owned" and people kept messing up, and people started thinking it was "cool" and followed the crowd of people screwing up. Think about it.

I aint carvin nothin dipshit.

Re: Martial Arts!

Posted: Dec 19, 2006 11:13pm
by Raoul Duke
Lets look at the facts:

MC "Superior" (there's a small sign for ya) has:
-adopted a Ninja Turtles display picture, just like yours truly;
-had a sudden change in syntax style; attempting to be pithy, similar to yours truly.


It is important to note however, that you somehow managed to achieve the impossible: YOU MADE THE NINJA TURTLES....LAME.

Re: Martial Arts!

Posted: Dec 20, 2006 4:31pm
by DJ ÑÎÑJÅ
LMAO. You are such a pansy.


BTW, I adopted the whole, Ninja Turtles thing AFTER I knew about YOU, and, I aint attempting to be anything. I am just in a bad position.


BTW once again, I can't find your post very persuasive if you have a damn pikachu in your avi.

You my friend, are givin yourself too much credit.

Re: Martial Arts!

Posted: Dec 20, 2006 5:05pm
by Raoul Duke
Thats your shortcoming.

Re: Martial Arts!

Posted: Dec 20, 2006 7:12pm
by DJ ÑÎÑJÅ
Lmao. Whatever Locke! Lol. I have almost missed your annoying attitude this past couple of years! :D lol.

Re: Martial Arts!

Posted: Dec 21, 2006 4:14pm
by Battousai The Manslayer
You people anger way too easily. :-s A martial artist who is quick to anger is not a fun person to be around lol.

Re: Martial Arts!

Posted: Jan 14, 2007 3:57pm
by Dragon X
I know a little bit of martial arts