Season 4

Discussions about anything anime-related.
Post Reply
Guest
Visitor

Season 4

Post by Guest » Aug 09, 2004 6:21pm

Has Anyone Besides Me Been Annoyied With JETEX For Showing It CONSTINTLY Thank God They Stoped :mrgreen:

RedXlll
Visitor

Post by RedXlll » Aug 12, 2004 10:45am

:twisted: I know!! I hate JETEX It's so stupid.I rather sit through a 24 hour marathon of pokemon than make my self dumber watching JETE :evil: :evil: X

Jayke Phlieger
Visitor

yeah

Post by Jayke Phlieger » Aug 12, 2004 11:29am

yeah!!

Mountain
Visitor

Post by Mountain » Aug 13, 2004 12:45am

What's season 4 about. I ain't been keeping track of da seasons, I've just been watching it on T.V. whenever its on :D .

RedXIII
Visitor

Post by RedXIII » Aug 15, 2004 3:34pm

I know how ya feel I have A hamster loose in me House that looks alot like Gary Colman.And keeps eating all me cereal.Ack!!!Dang!!Hamster!!!

Mountain
Visitor

Post by Mountain » Aug 15, 2004 3:40pm

So cute! I have a hamster, three actually and they're so cute although they make more mess then anything else.

RedXIII
Visitor

Post by RedXIII » Aug 15, 2004 4:58pm

Fuzzy fuzzy little devels :twisted: they are

Mountain
Visitor

Post by Mountain » Aug 15, 2004 5:07pm

no they're not, unless u can't look after urs!

RedXIII
Visitor

Post by RedXIII » Aug 15, 2004 5:23pm

Me hamster is just fine....I feed him hamster food and corn flakes every night before I go to bed...He repays me by spinning that FReakiking wheal All....Night..Long......But I love the little Dikens..So dose me white kitty Pj

Mountain
Visitor

Post by Mountain » Aug 15, 2004 5:26pm

I think ur cat loves them in a different way :shock: .
Anyway, I think its so cute when the hamsters run on the wheel. Only one of mine don't and the other two just sit around getting fat.
If u want your hamster to stop running, then don't feed it, it'll get the message . . . eventually.

RedXIII
Visitor

Post by RedXIII » Aug 15, 2004 5:38pm

Lol :lol:

Mountain
Visitor

Post by Mountain » Aug 15, 2004 5:41pm

lol.

RedXIII
Visitor

Post by RedXIII » Aug 15, 2004 5:48pm

Good job on the Web site(It Real good!!)You did a good job :D

Mountain
Visitor

Post by Mountain » Aug 16, 2004 9:05am

thanx, although it could be better.

RedXIII
Visitor

Post by RedXIII » Aug 16, 2004 3:03pm

Lol...

Mountain
Visitor

Post by Mountain » Aug 16, 2004 3:08pm

And its still dead in here!
Kinda like my forum, its taken a while for some people to realise that its come back again, oh well . . .

Post Reply